دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
23

حوزه/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: مسئولان کشور، سیره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، علی باقری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت ابراز داشت: بی شک هفته دولت فرصتی گران‌بها به منظور تشریح و تبیین اقدامات دولت و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون با هدف اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

وی با تأکید بر این که مسئولان کشور باید سیره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریتی خود قرار دهند، گفت: آن چه مهم است این که در سایه مجاهدت و تلاش مضاعف، همدلی و خدمت بی‌منت، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر نماییم و باعث اعتلای کشور و نظام عزیزمان شویم.

باقری همچنین در تشریح روایت خدمت ۴۵ ساله دولت‌ها در راستای وفاق ملی در استان از تشکیل بیش از ۱۴ هزار تعاونی در مازندران با عضویت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با هدف تقویت اقتصاد مردمی خبر داد.

وی با بیان این که تعاونی‌های استان مازندران بیش از ۷۰۰ میلیون دلار به کشورهای هدف صادرات داشتند، افزود: کانون کارآفرینان برتر رسمی در مازندران با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد شبکه ارتباطی مؤثر بین کارآفرینان و دولت تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران همچنین در ادامه با اشاره به راهبری تأسیس بیش از ۷۵۰ تشکل کارگری و کارفرمایی با هدف پیگیری امور صنفی جامعه هدف و نهادینه شدن فرهنگ تعامل و گفتگو بین کارگر، کارفرما و دولت، بیان داشت: بیش از ۲۵۰ هزار فرم تقاضای مشاغل سخت و زیان‌آور در کمیت‌های استانی با هدف صیانت از سلامت نیروی کار و پیشگیری از بروز بیماری‌های شغلی بررسی شده است.

وی با اشاره به صدور بیش از ۵۵ هزار مجوز مشاغل خانگی با هدف حمایت از مشاغل خرد، از پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به صاحبان این مشاغل خبر داد و گفت: با هدف برقراری عدالت مزدی طرح طبقه‌بندی مشاغل در بیش از ۷۰ درصد واحدهای کارگری استان مازندران اجرا شده است.

باقری همچنین افزود: تاکنون ۳۵ جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران با هدف انگیزه‌بخشی و تقویت روحیه همدلی در جامعه برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha